Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Tough Love

6.3.14


Even though this weather is driving me nuts, I think I haven't seen the sun in about 2-3 weeks, so my spring cheers didn't hurry spring at all, it's like winter is coming again, it's a very, very ugly and gloomy weather :/ Despite the fact the weather sucks, I feel so inspired and so creative which this is a great thing and it makes me happy :D Today I want to show you another makeup look I created, it's waaay out of my comfort zone, colorful and bold, but I do want to start working on other types of makeup looks I just can't do over and over the same makeup look every single time, there are a few mistake, but from mistakes we learn :))

Deși vremea de afară mă scoate pur și simplu din sărite, nu cred că am mai văzut soarele de cel puțin 2-3 săptămâni pe aici, deci degeaba am cântat eu cântecele cu primavara că zici că mai are puțin și se pregătește să ningă, ce mai, o vreme mohorată extrem de urâtă :/ În ciuda acestui fapt, se pare că sunt foarte creativă în perioada aceasta, ceea ce e un lucru minunat și nu poate decât să mă bucure foarte mult :D Astăzi vreau să vă prezint un nou machiaj, claaar departe de zona mea de confort, colorat și mult mai intens decât obinuișnuiesc eu să realizez machiajele, dar nu vreau să exersez toată viața același tip de machiaj, greseli sunt, dar din greseli invatam :)




Am aplicat primer pe toată suprafața pleopei mobile;
I’ve applied a primer on my entire upper lid;
Am aplicat un gel liner verde si peste el am aplicat culoarea 1;
I’ve applied a green colored gel liner and on top of it I applied color 1;
Am aplicat o banda de scotch pentru a-mi fi mai usor a dau forma, apoi am aplicat culoarea 2 avand grija sa imbin frumos ce tocmai ai facut la pasul 2;
I’ve applied a piece of scotch tape to help me get the shape I wanted and I’ve applied color 2 making sure everything is blended perfectly;
Am aplicat baza ((NYX Jumbo Eye Pencil in nuanta Milk) pe spatiul de pe pleoapa ramas liber, perfectionand forma pe care voiam sa o obtin cu ajutorul unei pensule;
I’ve applied my base (NYX Jumbo Eye Pencil - Milk)on the remaining empty space, perfecting the shape I wanted to get with the help of a brush;
Am aplicat culoarea 3 peste baza;
I’ve applied color 3 on top of the base;
Cu ajutorul unei pensule foarte mici (pentru ca nu am foarte mult spatiu de lucru) am inceput sa adaug culoarea 4 de jur-imprejurul culorii 3, pentru a scoate in evidenta forma dorita si pentu a imbina toate culorile folosite;
With the help of a small brush (I don’t have much working surface) I’ve started applying color 4 all around color 3, to bring out the shape I wanted to create and to blend all of the colors;
Am aplicat culoarea 5 pe arcada, in coltul intern al ochiului si pe un sfert din pleoapa fixa continuand cu aplicarea culorii 2.
I’ve applied color 5 on my brow bone, in the inner corner and on a quarter of my lower lid, and the rest of the lower lid I’ve used color 2.




From my obsession for blushes I went to my new obsession for contouring, I love the way it looks and on my cheeks I like to add some illuminating powder :)

De la obsesia mea pentru blush acum am trecut la obsesia pentru conturatul feței, iar pe pomeți aplic doar ilumintor, îmi place tare mult efectul obținut :)




Products used / Produse folosite:

Have a lovely day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***