Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Fashion 2sday: It is not what it seems!

18.3.14

Hey! :D

Saturday....the day I've been waiting so anxiously, the day where the temperature was expected to be friendlier, the day I felt spring is here :D The title of this post has nothing to do with my mood, nor with the weather, it has something to do with the skirt I am wearing :) I love prints, especially animal prints and tribal prints, but today I'm sporting the jewel print, a brilliant print! 

Sâmbătă...ziua pe care o asteptam cu mult entuziasm, zîua în care temperatura se anunţa a fi foarte prietenoasă, ziua în care am simţit că a venit cu adevărat primăvara :D Titlul acestei postari n-are nicio legătură cu starea mea de spirit, absolut nicio legătura cu vremea de afara, ci are legătură cu fusta pe care o port :) În general îmi plac foarte mult printr-urile, în special animal print-ul şi cel tribal, dar astăzi vă prezint jewel print-ul, print ce mi se pare de-a dreptul genial!




Leather is still in my top of clothing preferences, so I found this shirt to be extremely interesting, I really liked the way it looked and the fact that it is made out of leather (faux of course). I was really impressed with its quality, the material feels and looks really nice, it has a cotton lining which makes it really comfortable to wear.

Pielea se afla în continuare în topul preferinţelor mele vestimentare, mi s-a părut extrem de interesată bluza, atât modelul cât şi faptul că este din piele (imitaţie bineînţeles). Am ramas uimită de bluza de cand am pus mana pe ea, materialul este extrem de moale, plăcut si calitativ, are o căptuşeală din bumbac ceea ce o face să fie foarte confortabilă de purtat.

When I first saw this skirt I thought it has actual sequins on it and you know I love me some sparkle, so obviously I was mesmerized by it, but then I thought that it would be really hard to wash it and what am I going to do if I start losing the sequins so I convinced myself not to get it. I took one more close look at it and I noticed that it didn't have sequins it was just a print. When I got the skirt I wasn't too impressed with it until I saw it in the sunlight, it is BEAUTIFUL, I can't even describe it! It has a high waist, the material feels really nice, I can't wait to wear it again ♥

Când am văzut prima dată fusta am avut impresia că este o fustă cu briz-brizuri şi cum ştiţi că eu sunt înnebunită dupa sclipici şi altele de genul, evident că mi-au făcut ochii ca în desenele animate, apoi m-am gandit că o să fie foarte greu de curăţat şi ce o să mă fac daca pierd din briz-brizuri, aşa că am renunţat să mă mai gândesc la ea, asta până am cascat ochii mai bine şi-am observat că este vorba doar de un print. Când mi-a ajuns fusta la lumina din casa n-am căzut pe spate, pâna am văzut-o în razele soarelui şi m-am îndrăgostit iremediabil de ea, nici nu găsesc cuvinte să o descriu, e absolut superbă! Are talie inalta, e confecţionată dintr-un material foarte plăcut, se aşează foarte frumos pe corp, de-abia aştept să o mai port ♥
Jacket / Geacă: Here / Aici;
Shirt / Bluză: Here / Aici;
Skirt / Fustă: Here / Aici;
Boots / Bocanci: MOA.

(pentru a afla de unde puteţi achiziţiona piesele vestimentare, click pe Aici în dreptul fiecărei piese/ to find out where you can get the items I am wearing, click on Here next to every piece of clothing)



Have a lovely day, many kisses :***

Vă doresc o zi minunată, v-am pupat :***