Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Afine...Activia de baut cu afine! ^_^

26.10.14



Hei! :)

Imi plac fructele!♥ Vara mananc in mod special foarte multe fructe, nu pentru ca simt nevoia neaparat de ceva mai usor fiind foarte cald ci pentru ca imi plac mai toate fructele verii. Apoi vine toamna si o data cu venirea ei lista de fructe preferate se cam rastrange :) Imi plac strugurii, prunele, perele si afinele! Afinele in mod special (desi anul acesta n-am apucat sa mananc, shame on me!), nu pot, efectiv nu pot sa nu mentionez delicioasa dulceata de afine pe care o face bunica mea, de altfel si singura dulceata care-mi place, am o legatura speciala cu afinele haha :) Asa ca am super incantat la aflarea acesti vesti:


Activia lanseaza un nou iaurt de baut cu......ati ghicit...afine! :D Noul iaurt Activia are la baza lapte proaspat și fermentul sau special, Bifidus Actiregularis, oferind combinatia perfecta pentru a fi integrata intr-o alimentatie echilibratt: iaurt de baut sanatos si hranitor, bunatatea si gustul dulce-acrisor al afinelor coapte. Totul pentru ca burtica ta sa fie sanatoasa si fericita in fiecare zi. Activia de Băut cu Afine este disponibil intr-un ambalaj practic de 320 de grame, fiind usor de transportat si consumat, oricand si oriunde: in masina, la serviciu, la cumparaturi sau acasa, servit ca gustare sau ca desert delicios, indiferent de preferinta ta de consum.

Dupa trei cutiute baute ma declar tare incantata de el, ia spuneti-mi, voi l-ati incercat? :)

Nu uitati, cu Activia starea de bine vine din interior!