Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Fashion Friday: Catch me if I fall!

17.10.14

Hello! :D

I am done with the summerish outfits, I said goodbye to all of my spring/summer clothing, they are now in my Ikea storage boxes under the bed :) I don't want another cold soon, I have too many things going on to have, I don't have time to be sick (ain't nobody got time for that haha :D). Today I am going to show you a new fall outfit, time is really not my friend now and I find it very hard to take photos, so that's why I can't keep up with my schedule, but I am going to find a way, I promise :)

Gata am terminat cu tinutele cu aer varatec, mi-am luat la revedere de la ele si le-am depozitat frumos in niste cutii mari de la Ikea care stau perfect sub pat :) Nu de alta dar tin la sanatatea mea si dupa ultima raceala nu vreau sa mai am de-a face cu asa ceva curand, am prea multe lucruri de facut ca sa mai am timp si sa fiu bolnava haha :D Astazi va prezint o noua tinuta care asteapta cam de multicel sa apara pe blog, din pacate n-am avut timp, dar tot ceea ce conteaza e ca astazi o puteti vedea :)




Hat / Basca: Choies;
Sweater / Pulover: Zara via Kurtmann;
Pants / Pantaloni: Stradivarius via Kurtmann;
Boots / Ghete: H&M;
Earrings / Cercei: MOA;
Bag / Geanta: JollyChic.


I am in love with oversized fluffy sweater and if has leather insertions, then they are totally my favourites. This sweater from Zara meets all the requirements I am looking for in a sweater, in my eyes it is absolutely perfect and I love the color, you know green is one of my favourite colors :) Today I decided to wear my green oversized sweater with a pair of black pants, they look like they are made from leather, but they're not, I've worn them before on other combinations, my favourite pair of boots from H&M and I felt that a hat would go great with this outfit so I decided to wear one :) Now my outfit really matched the weather outside!

Iubesc puloverele oversized, pufoase si daca mai au si insertii de piele atunci cu singuranta sunt preferatele mele. Puloverul acesta de la Zara intruneste toate caractersiticele care-l fac sa fie perfect pentru mine, de culoare nu mai zic nimic pentru ca stiti deja ca imi place tare mult verdele :) Astazi am decis sa port noul meu pulover oversized verde cu o pereche de pantaloni negri cerati, au aspect de piele dar nu sunt din piele, i-ati mai vazut pe blog purtati in alte combinatii, sunt unii dintre pantalonii mei preferati, ghetele de la H&M de care nu ma mai despart si-am simtit ca o sa se potriveasca de minune si mult indragita mea basca :) Acum chiar sunt in ton cu vremea de afara!







Have a lovely day, many kisses :***

Va doresc o zi minunata, v-am pupat :***