Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

October 2014 Favourites

31.10.14




Heya! :D

This month I am super excited about the products I am showing you, they are not that many, but I have discovered some awesome products, not that I have ever showed you products that were not awesome, but I have discovered TWO HG products and that rarely happens to me, I now want to stock up on them so I never run out :)) Without too much blabbering because it is Friday and everybody is thinking about the week-end not about reading novels I am going to get straight to the point :D

Luna aceasta sunt super incantata sa va vorbesc despre favoritele luni, sunt putine, insa am decoperit niste produse absolut grozave, nu ca celalate nu ar fi fost, dar am descoperit doua HG-uri ((holy grail - ce mai grozav produs din lume pentru mine) si rar mi se intampla sa dau peste produse de care stiu ca n-am sa ma mai depart mult timp de acum incolo si pe care vreau sa le tot adun de frica sa nu ramana niciodata fara ele haha :)) O sa trec direct la subiet pentru ca azi e vineri si vineri toata lumea e cu gandul la week-end nu cu gandul la citit romane :D

Skin Care / Ingrijirea corpului si a tenului



  • Apidava Eye Contour Cream - at the beginning of this year I had my mind set on this cream, but I couldn't find it anywhere near me so I got something else instead. Found it this time and I am loving it, I am using it for my eyes and for my lips and it works great. I promise a detailed review soon;
  • Yves Rocher Exfoliating Botanical Care Oil - of course you can use a body scrub for your hands, but me this product is as awesome as the Tradition de Hammam body scrub is. It leaves you hand incredibly smooth and soft. It is that type of product which you like from the first use;
  • Yves Rocher Quelques Notes d'Amour - this a new perfume form Yves Rocher, it has a strong scent, it is not something I would usually go for, but I love it for a special event;

  • Apidava Crema contur ochi - am cautat crema asta peste tot pe la inceputul anului, cum n-am gasit-o in apropierea mea si cum n-am vrut sa platesc transportul ca sa ajunga la mine, am incercat alte creme. Rau am facut pentru ca imi place enorm de mult, atat pentru zona ochilor cat si pentru buze. Promit un review detaliat saptamana ce vine;
  • Yves Rocher Ulei exfoliant pentru maini - evident ca puteti folosi orice exfoliant si pentru pielea mainilor, insa acesta pentru mine este pe acelasi loc ca si cel de corp Tradition de Hammam despre care v-am vorbit de curand. Lasa mainile incredibil de fine si catifelate. E genul acela de produs care iti place de la prima folosire;
  • Yves Rocher Quelques Notes d'Amour - este noul parfum de la Yves Rocher, are un miros tare, puternic, nu e genul de parfum pe care l-as alege in mod normal, dar imi place la nebunie sa-l folosesc la ocazii speciale.

Makeup products / Produse de makeup



  • Yves Rocher Volume Elixir Mascara - I love it because it has a pretty similar brush as the They're Real mascara, you feel how it combs through your lashes. Of course I like the formula too, I will talk about it soon;
  • NYX Eyebrow Gel - I couldn't find it in my country so I had to get it for eBay, it is officially my HG product when it comes to eyebrows. I make my brows look beautiful and natural, I can't wait to show you.
  • Menow Generation liquid lipstick - 32 shades available (hope I am not mistaken), super pigmented, matte and waterproof for only $1 and a few cents/piece :)) (from eBay), I am waiting for more to come and then I will write about them, everybody has to know how awesome they are! ♥


  • Rimel Yves Rocher Volume Elixir - imi place incredibil de mult periuta, o pot asemana cu cea de la Benefit They're Real, in sensul in care simti cand prinde gene si trece printre ele. Bineinteles ca sunt multumita si de produs insa mai multe am sa va povestesc despre el curand;
  • NYX Eyebrow Gel - am inteles ca trebuia sa ajunga si pe la noi, l-am cautat, nu l-am gasit asa ca l-am achizitionat de pe ebay. E oficial my HG (holy grail - ce mai grozav produs din lume pentru mine) cand vine vorba despre sprancene, sunt atat de entuziasmata de el incat nici nu-mi gasesc cuvintele sa-l descriu :)) Face tot ceea ce promite si-mi face niste sprancene.....asa cum mi-am dorit :D Am sa scriu despre el in curand :)
  • Ruj lichid Menow Generation - 32 de nuante (sper sa nu ma insel) pigmenatate, mate si super rezistene la numai 1 dolar si cativa centi bucata :)) (le gasiti pe eBay) - momenat am doar doua, dar astept sa-mi mai ajunga cateva ca sa pot scrie despre ele, sunt absolut bestiale! ♥
What were you favourite products this month? :)

Care au fost produsele voastre preferate luna aceasta? :)

Have a great day, many kisses :***

Va doresc o zi minunata, v-am pupat :***