Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Fashion Tuesday: Reminders of a summer!

7.10.14

Heya!

I don't know if I am the only one that develops obsessions quite frequently, but I recently managed to add a new one on my list: long hair, really loooong hair. I used to have pretty long hair, but I decided to cut it last year, I didn't cry, I didn't miss it until recently when I had tears in my eyes as I was talking about it. I can't grow it that fast in a shot period of time, but I can enjoy some good quality extensions (I will review them soon, I am not that good at putting them in at the moment and I've also only wore them once) :) So if you are wondering where this beautiful fishtail braid suddenly appeared, the answer is hair extensions, I shall call myself Rapunzel from now on (the brown hair version) haha :))

Nu stiu daca sunt singura care dezvolta obsesii atat de des, dar am reusit de curand sa mai adaug pe lista inca una: parul lung, parul fooooarte lung. La mine fuse si se duse undeva prin vara anului trecut, nu l-am plans, nu mi-a fost dor de el, pana recent cand mai ca imi dadeau lacrimile cand vorbeam despre acest subiect. De lungit natural intr-un timp atat de scurt n-am cum sa-l lungesc, asa ca momentan ma multumesc cu extensii (despre care o sa va vorbesc in curand, inca nu ma decurc prea bine cu ele si este si prima data cand le port) :) Deci daca va intrebati de unde a aparut codita asta atat de frumos impletita, extensiile de par sunt raspunsul, de astazi o sa ma numesc Rapunzel (varianta satena) haha :)))



Dress / Rochie: Tidebuy dress (find it here) / Rochie Tidebuy (o gasiti aici)
Necklace / Colier: Meli Melo;
Shoes / Pantofi: Deichamann.


Does this outfit remind you of the beautiful and hot summer days? The weather is still beautiful, but definitely not as hot, I really felt that when we took these photos, I was running gracious as a gazelle to the area where the sun was and it was hard to get back into the shade. You already know much I love neon colors, this time I chose a beautiful tulip dress in an electrifying color, I took a risk when I ordered it because I had no idea if this color is going to suit me and this type of dress is something I don't usually wear, but it feels great to sometimes leave your comfort zone you discover new things. I had to alter it a little bit so I sew in the two pieces in the front that were separated, because I wasn't able to wear like that and now it is perfect. The materiel feels really nice, it's not plastic like or shiny...this dress is a beauty ♥

 Va aduc aminte de zilele frumose si calduroase de vara nu-i asa? Zile frumoase inca mai avem, calduroase mai putin si-am simtit asta cat de poate de bine la sedinta aceasta foto, fugeam catre locurile cu soare precum o gratioasa gazela si cu greu ma mai miscai de acolo. Ca-mi plac culorile neon nu mai e secret pentru nimeni, de data aceasta am imbracat o superba rochie lalea intr-o culoare electrizanta, am riscat putin cand am comandat-o pentru ca habar n-aveam daca o sa mi se potriveasca culoarea, iar modelul e total diferit fata de ce port eu in general, dar din cand in cand sunt binevenitr si mici schimbari, mai iesim si noi din zona de confort si in felul acesta descoperim ce ne mai place. A trebuit sa ii fac o mica modificare in fata, cele doua parti nu erau unite si era imposibil sa merg cu ea asa, acum e perfecta. Materialul e calitativ, nu-i plasticos si nici lucios, ce mai...e o frumusete ♥







Have a lovely day, many kisses :***

Va doresc o zi minunata, v-am pupat :***