Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

My Week In Photos (29.09 - 05.10)

6.10.14




Hello! :D

Wooow I don't even know where the time flew by, it was like yesterday it was Monday and now it's the end of the week. This week was a mix between bad and good events, from the worst to the best, but I am happy that I ended it in a very positive note with a very relaxing week-end :) That means that the other 5 days were packed with stuff to do, but I am not complaining, I love what I am doing.

Wooow nici nu stiu cand a trecut saptamana asta, parca acum era luni apoi totul s-a miscat cu o viteza uimitoare si iata ca e sfarsitul saptamanii. Saptamana aceasta a fost un amestesc de intamplari, de le cele mai rele la cele mai bune, insa s-a incheiat cu un week-end linsitit si relaxant pentru ca am facut tot ceea ce mi-a stat in putinta ca fie un sfarsit de saptamana liber :) Asta inseamna ca celalate zile mi-au fost pline pana aproape de miezul noptii, dar nu ma plang, tot ceea ce fac fac cu placere.

Monday / Luni

Monday was by far the worst day I ever had, the cold + other health managed to ruin my day. Because of this I don't have anything interesting to show you, you certainly don't want to see my face :))

Luni a fost de departe ce-a mai horror zi din viata mea, raceala + alte probleme de santate s-au ingramadit sa isi faca de cap si-au reusit. Din cauza aceasta nu am ce sa va arat interesant, pe mine cu siguranta nu ati vrea sa ma vedeti :))

Tuesday / Marți
I finally managed to get my hands on this eye cream, I wanted it for the longest time, but I couldn't find it and because of that I got something else instead. Now I need an eye cream again, I remembered I wanted this one, found it and got it. I really like it, but I have to use it for a longer period of time before reviewing it. On Tuesday you have also seen a new outfit post:  It's a neon situation!

Am reusit in sfarsit sa pun mana pe crema contur ochi de la Apidava, a fost o perioda cand am cautat-o in farmacii si n-am gasit-o, mi-am cumparat alta crema si-am uitat complet de ea, pana acum cand cautam cu disperare o noua crema. Sunt foarte multumita de ea, voi scrie un review dupa ce o testez o perioada. Marti ati vazut si o noua tinuta pe blog: It's a neon situation!


Wednesday / Miercuri
On Wednesday I received a lovely gift from Clear (now I have to learn how to play chess :D). In the evening I met up with Julie, we took some photos for new outfits, every time we meet time I feel like time flies by so quickly and we never get to talk about everything we have to tall about :/ 

Miercuri am primit un frumos cadou de la Clear (acum trebuie sa invat sa joc sah :D), o sa cititi despre noutati in curand. Spre seara m-am intalnit cu Julie sa facem cateva poze, de fiecare data cand ne vedem trece timpul super repede si simt ca n-am apucat sa povestim tot ce aveam de povestit :/


Thursday / Joi
Cloudy day perfect for lying in bed and doing absolutely nothing. I decide to wear a pair of boyfriend jeans, boots, my fall shirt and a trench. On my to do list I had to-do: cleaning, this took about all evening to do, I was super tired after :))

Zi innorata, numai buna de somn. Am ales sa port o pereche de blugi boyfriend, ghete, camasa mea in culori de toamna si un trench. N-a fost timp de odhina pentru imediat cum am ajuns asasa a trebuit sa ma ocup de alte treburi


Friday / Vineri
I did a little bit of junk food shopping, you have to eat something when watching a TV-show or a movie, don't you? I spent my entire evening cleaning the house, I was super tired after that.

Cumparaturi si nu orice cumparaturi, o punga aproape plina de rontaieli, pai ce poti face seara la filme sau seriale? Am avut pe lista lucrurilor de facut: curatenie - asta mi-a ocupat cam toata seara, am cazut franta dupa.

Saturday / Sâmbătă
On Saturday I made Angel Wings, I also found out that they are from Poland :) I think I did a pretty good job for the first time. Everyone enjoyed them :D

Sambata am pregatit minciunele, cu ocazia asta am si aflta ca isi au originea in Polonia :) Eu zic ca mi-au iesit destul de bine pentru prima data. Toata lumea s-a bucurat de ele :D

Sunday / Duminică
Sunday after a photo shoot (I will be doing a tutorial for this makeup look soon) we went to the mall and of course I had to visit one of my favourite shop -Deichmann- and of course I had to get something, this beautiful pair of sneakers, I am in love with them :D

Duminica am zis sa ne si relaxam si dupa o sedinta foto (am de gand sa recreez machiajul pentru blog, mi-a placut atat de mult) am plecat in mall si de acolo n-am plecat cu mana goala, evident ca a trebuit sa intru la Deichmann si acolo am gasit o pereche de adidasi care mi-au furat inima....ai mei sunt :D

How was your week? :D

Cum a fost saptamana voastra ? :D

Have a lovely day, many kisses :***

Va doresc o zi minunata, v-am pupat :***