Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

DRESSBOX - High fashion for rent!

29.10.14



Daca ati citit postarea mea de luni si anume Saptamana in Imagini, povesteam acolo ca miercuri am fost impreuna cu Julie la evenimentul DRESSBOX. Daca v-am facut curioase in legatura cu acest subiect atunci astazi a venit momentul sa va povestesc mai multe, sa elucidez misterul haha :)) DRESSBOX este un concept nou in Roamnia, este un club de fashion care ofera membrilor posibilitatea de a inchiria rochii prezentate pe marile podiumurile de moda, la un pret pe care si-l pot permite.


Colecția DRESSBOX cuprinde peste 700 de rochii cu prețul de catalog de până la 6000 de euro, ce pot fi închiriate la prețuri de la 150 la 995 lei. Chloe, Alexander Wang, Anna Sui, Burberry, Celine, Blumarine, Moschino sunt doar cateva dintre marcile intalnite, pe site gasiti lista completa :) In situatia in care sunteti din Bucuresti puteti sa vizitati showroom-ul (merita, este absolut superb) pentru a proba rochia dorita.


Va imaginati cum m-am simtit printre asemenea rochii? ^_^

Va doresc o zi minunata, v-am pupat :***