Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Reviw: Yves Rocher Tradition de Hammam - Oriental velvety skin scrub

16.10.14



Hola!

Sometimes I skip steps, never when it comes to skin care, but always when it comes to body care, there is one simple reason I always keep doing this: I am lazy :)) And I know I am not the only one, but sometimes I feel guilty my body doesn't get the same "royal" treatment as my face does every single day. If I somewhat got used to applying body lotion/body butter, definitely not as frequently as a person with dry skin should apply it, I don't really exfoliate as much as I should either and that would help as well. We are going to talk about exfoliation today, but not about the procedure, about a product I have pretty recently started using it which I absolutely love!

Cateodata sar pasi, in ceea ce priveste ingrijirea tenului niciodata, insa in ceea ce priveste ingrijirea corpului mai tot timpul, motivul e unul cat de poate de simplu: de lene :)) Si stiu ca nu sunt singura, dar cateodata ma simt vinovata ca nu ii acord si corpului un tratament "regal" asa cum ii acord tenului zi de zi. Cu lotinunea/untul de corp m-am mai obisnuit, dar tot nu o aplic su sfintenie asa cum ar trebui sa faca cineva cu pielea uscata si nici exfolierii nu acord o atentie prea mare desi si aceasta mi-ar fi de mare ajutor. Despre exfolierea corpului o sa vorbim astazi, nu despre procedeu insa, ci despre un produs pe care l-am descoperit destul de recent, dar care m-a impresionat tare mult!

Name / Denumire: Yves Rocher Tradition of Hammam - Oriental velvety skin scrub;
Where can I buy it from? / De unde îl pot achiziţiona?: From the Yves Rocher brochure / Din catalogul sau de pe site-ul Yves Rocher;
 Price? / Ce preţ are?: $18.00 (from $32) / 60 lei (la reducere momentan);
Amount Cantitate150ml.

The product comes in a cardboard box which I find it to be very elegant (I also like the colors used) on which we find different information about the product. It comes in plastic container, the cap I think it is made out of a very thin metal.

Produsul vine ambalat intr-o eleganta cutie de carton (recunosc ca si culorile folosite ma atrag) pe care gasim diverse informatii despre acesta. Cutiuta in care acesta este depozitat este realizata dint-un plastic destul de dur, capacul fiind realizat din (banuiesc) un metal subtire.


The oriental velvety skin scrub has a pretty thin consistency and that's the first thing I don't like about it, if your hands are wet when you are trying to apply it you can easily lose it between your fingers if you are not paying attention and for its price that's not a thing you would want to happen. I find it very hard to describe its scent, earthy-sweet, a smell I usually don't like, but surprisingly this one I like a lot.

Gomajul oriental pe baza de samburi de argan are o constitenta destul de lichida, acesta fiind unul dintre lucrurile care nu-mi place atat de mult la el, tinde sa iti fuga printre degete atunci cand vrei sa-l aplici pe piele si e pacat pentru ca in felul acesta risti sa-l pierzi, iar la pretul lui eu una cu siguranta nu mi-as permite asta. Imi e greu sa ii explic mirosul pentru ca este un miros care ma intriga, e dulceag-lemnos (exista asa ceva?),nu e ceva ce in mod normal mi-ar placea, insa surprizantor imi place, imi place mult.

It contains many exfoliating particles, some are small, some are larger, that do an awesome job, I don't feel that they are too rough on the skin even if I insist in an area or I apply more pressure as I am exfoliating the skin. The consistency is pretty oily, if feels like you have applied an oil on the wet skin, I feel this even after I wash it off, but it is not something unpleasant and as the skin dries you don't feel it anymore. It leaves the skin incredibly soft and smooth, it's a pleasure to use, I can also skin that day using a lotion because I don't feel that my is skin is dry. Every product has its cons and the second con for me is the amount of product you receive, because I find it to be an expensive product I have to be careful with the amount I am using since you don't get that much. I have tried a few body scrubs, but this is definitely the best one I've tried yet.

Contine foarte multe particule exfoliante, de mici si mari dimensiuni, care-si fac treaba foarte de bine, simt ca exfoliaza delicat chiar daca insist sau aplic o presiune mai mare. Consistenta este una uleioasa, se simte exact ca un ulei atunci cand este aplicat si chiar si dupa clatire simt pielea putin uleioasa ca atunci cand as fi aplicat un ulei de corp, dar nu este o senzatie neplacuta si evident dupa uscarea pielii aceasta dispare. Lasa pielea incredibil de moale si catifelata, e o adevarata placere sa-l folosesti, in ziua in care l-am folosit pot sa sar peste aplicarea unei lotiuni de corp pentru ca nu-mi simt pielea uscata. Orice produs mai are insa si minusuri, iar cel de-al doilea pmtru mine ar fi cantitate, mi se pare un produs destul de scump pentru cantitatea destul de mititica primit si de aceea incerc sa-l folosesc cu atentie, In rest am numai cuvinte de laude despre el, desi am folosit mai multe exfoliante de-a lungul timpului, acesta clar se afla pe locul in topul clasamentului meu.

Have you tried the oriental velvety skin scrub from the Tradition de Hammam range? What do you think about it?

Ati incercat gomajul din gama Tradition de Hammam? Ce parere aveti despre el?

Have a lovely day, many kisses :***

Va doresc o zi minunata, v-am pupat :***