Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

200 Followers pretty cool Giveaway! [Ro only]

20.1.12



Hello!


   Uuuuu, sunt ATAT de entuziasmata!! Vreau sa va multumesc ca ma urmariti pe Facebook si pe blog, ca-mi cititi postarile si imi lasati cele mai frumoase comentarii. M-am tot gandit cum pot face lucrul asta, m-am gandit ce pot sa va ofer si am ajuns la urmatoarea concluzie: Sleek sa fie ♥!

  Nu o sa va vorbesc foarte mult despre premiu, m-am tot gandit ce sa fie, sa aleg eu sau sa vad dau posibilitatea sa va alegti voi si am ales a doua varianta. Premiul consta in O PALETA SLEEK LA ALEGERE dintre cele disponibile in momentul de fata.


Reguli:

1. Sa ma urmariti prin Gfc;
2. Sa dati like paginii de Facebook Gold and Silver Sparkles;
3. Sa dati share pe Facebook acestei postari;
4. Sa-mi lasati o adresa de mail unde va pot contacta in situatia in care ati castigat.

Perioada: 20.01.2012 - 10.02.2012

Reguli super simple, nimic complicat de facut :D Sper sa ramaneti in continuare alaturi de mine :*

*Giveaway-ul nu este sponsorizat, paleta o platesc eu din banii mei :)

V-am pupaaaaaaaaaat! :*:*




Daca aveti nevoie de ajutor la inscriere aveti tutorial aici: CLICK.