Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Sapunuri lichide On LiNE - Review

30.1.12



Hey!

   Pentru ca astazi se incheie giveaway-ul ON LiNE (va puteti inscrie aici: CLICK AICI pana la ora 00:00), am considerat ca nu exista un moment mai bun in a scrie aceasta postare decat acum. Am primit sapunurile in urma cu o saptamana si trebuie sa recunosc ca eram super curioasa sa le incerc, asa ca le-am gasit rapid loc in baie si dai si fugi dintr-o baie in alta sa le testez pentru ca vroiam sa le miros :) (primul lucru pe care-l fac atunci cand ma uit la un produs este sa-l miros, de fiecare data). Trebuie sa mentionez ca toata lumea din casa este multumita de ele si le vom achizitiona si in viitor.



1. ON LiNE sapun lichid cu Liliac - 500ml; Pret - 9.50 lei.





  Pe el l-am mirosit primul pentru ca sunt innebunita dupa mirosul de liliac si sunt aproape sigura ca e floarea mea preferata. Miroase incredibil de frumos, desi eram si mai incantata daca mirosea mai puternic. Imi place ca persista mirosul pe maini si dupa spalare si niciodata nu mi-am simtit mainile uscate dupa ce l-am folosit. La capitolul curatare sta foarte bine, obisnuiesc sa aplic fondul de ten pe mana inainte de a il aplica pe fata si tot ce e nevoie sa fac este sa ma spal rapid fara sa insist prea mult asupra locului unde am aplicat fondul de ten si mana este curata, spre deosebire de vechiul sapun lichid (unul de prin Auchan sau Mega) unde trebuia sa frec ca sa pot lua fondul de ten de pe mana.

2. ON LiNE Sapun Lichid cu Masline - 500ml; Pret: 9.50 Lei



   Cand am auzit de sapun lichid cu masline, m-am gandit prima oara la miros, am crezut ca n-are cum sa miroasa frumos, eram sigura ca n-o sa-mi placa. Pot sa spun ca m-am inselat pentru a doua oara (asa am crezut si despre untul de corp Avocado si Masline de la Fennel care miroase SENZATIONAL, as sta toata ziua cu nasul in cutie), sapunul miroase foarte bine, chiar mai puternic decat cel cu Liliac, un miros fresh-dulceag. Am observat doua mici diferente intre cele doua sapunuri, cel cu masline face mai multa spuma si este putin mai gras, desi citind pe eticheta nu are vreun ingredient in plus ci unul in minus. La fel ca si cel cu liliac isi face foarte bine treaba atunci cand vine vorba de curatare si n-am absolut nicio problema cu pielea dupa ce il folosesc.



  Sunt foarte bucuroasa ca am avut sansa sa le testez, ma bucur in special ca l-am testat pe cel cu masline, pentru ca altfel il evitam cu siguranta. ON LiNe are o gama foarte variata de arome la sapunurile lichide: Lapte si Miere, Lacramioare, Castravete, Tei, Magnolie, Lavanda, Fruit Line Zmeura, Piersica, Mar Verde. Urmatoarele pe care vreau sa le incerc sunt: Lapte si Miere, Tei, Fruit Line Zmeura si Piersica :) sunt sigura ca o sa fiu la fel de multumita de ele. Produsele ON LiNE sunt disponibile in hypermarketuri si supermarketuri.


Ce produse ati incercat din gama ON LiNE? Pe langa sapunurile lichide de pe lista as vrea sa testez si spuma de baie, ati incercat-o?

Va doresc o seara minunata! V-am pupat :*:*