Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Liz Earle Cleanse & Polish Hot Cloth Cleanser Review ♥

14.1.12



Hello!

  Nu stiu de ce tot aman postarea asta de ceva timp, am vrut sa ma ocup cum trebuie de ea, imi place atunci cand scriu ceva sa dau tot ce am mai bun, pana astazi n-am avut starea necesara, dar astazi sunt pusa pe fapte mari.
   Probabil ca ati mai citit despre acest cleanser si pe alte bloguri, nu sunt prima care ii face un review si cu siguranta nici ultima. Recunosc ca cititnd la randul meu despre el am foarte tentata sa il incerc si iata ca am reusit sa fac lucrul acesta, iar astazi pot sa va vorbesc despre el. Inainte sa fac lucrul acesta vreau sa va zic cateva cuvinte despre Liz Earle.

   Liz Earle este o companie englezeasca fondata in anul 1995 avand doi co-fondatori, Liz Earle si Kim Buckland. Pe langa faptul ca au devenit parteneri de afaceri, intre ele exista si o frumoasa relatie de prietenie. Toate produsele lor sunt contin ingrediente naturale, nu contin ingrediente de origine animala, nu folosesc ingrediente modificate genetic si nu testeaza pe animale.

   Unul dintre cele mai bine vandute produse este Cleanse & Polish Hot Cloth Cleanser care a si castigat atat in 2010 cat si in 2011 numeroase premii. Mi s-a parut foarte interesant modul de folosire al acestui produs, chiar daca am citit atatea review-uri pozitive recunosc ca pana nu l-am folosit n-am avut incredere in totalitate in aceste review-uri. Daca nu ma insel cred ca il folosesc de aproximativ o luna si pot spune ca mi-am format o parere despre acest produs.
    A sosit foarte frumos amabalat, am primit un biletel de Louise (PR-ul companiei) in care imi scria cateva cuvinte foarte dragute si o mica felicitare in care mi se ura Craciun Fericit!, din pacate se pare ca am pierdut pozele pe care le-am facut in ziua respectiva si imi pare foarte rau pentru asta.

    Pachtul arata asa:
  • Cleanser-ul 100ml
  • 2 muslim cloth (in poza apare decat una, pe cealalta o folosesc);
  • un saculet (?!?!) in care erau puse (preferam sa aiba fermoarul pe verticala sa-l pot folosi ca portfard, e cam dificil sa-l folosesc asa).
   Pret:  13.75 £  - 100ml pump starter kit (aveti de ales mai multe variante in functie de ce va doriti: AICI )

Ingrediente:  Aqua (water), Caprylic/capric triglyceride, Theobroma cacao (cocoa) seed butter, Cetearyl alcohol, Cetyl esters, Sorbitan stearate, Polysorbate 60, Glycerin, Cera alba (beeswax), Propylene glycol, Humulus lupulus (hops) extract, Panthenol, Rosmarinus officinalis (rosemary) extract, Anthemis nobilis (chamomile) extract, Eucalyptus globulus (eucalyptus) oil, Limonene, Citric acid, Sodium hydroxide, Phenoxyethanol, Benzoic acid, Ethylhexylglycerin, Dehydroacetic acid, Polyaminopropyl biguanide.

Ce face acest cleanser?

   Rolul lui este de a curata fata atat machiata cat si nemachiata, indeparteaza chiar si cel mai incapatanat rimel si lasa fata curata si fina, folosit impreuna cu panza care vine in dotare indeparteaza celule moarte.

Ce spun eu ca face?

   Nu credeam ca o sa zic vreodata asta, dar face exact ce spun ei ca ar trebui sa faca. Este singurul care a reusit sa-mi scoata de pe gene rimelul waterproof fara sa fiu nevoita sa insist foarte mult timp asupra lui. Miroase a menta, nu este un miros puternic si nici deranjant. Imi lasa fata curata in cateva minute.

O mica demomnstratie:  (machiajul este cel din tutorialul de Revelion)

Se foloseste in modul urmator:

Step 1: Massage one or two pumps onto dry skin over face and neck twice a day.
Step 2: Rinse the pure muslin cloth in hand-hot water and wring out before gently wiping off the cream. Rinse and repeat.









(tot machiajul meu de pe fata :D)

   Desi am citit ca nu e necesar sa mai folosesti altceva dupa acest cleanser, eu mai folosesc un gel de curatare, din nu stiu ce motiv inca am impresia ca trebuie sa mai curat - curat - curat (am o mica obsesie), as putea sa folosesc de doua ori celanser-ul, dar mie imi place metoda mea. Nu m-a iritat niciodata, nu mi-am simtit fata mai uscata, curata minunat ♥

  Daca ar trebuie sa ii acord o nota, i-as acorda un 4.5 din 5 din doua motive care nu au  nicio legatura cu calitatea acestui produs: cateodata dureaza prea mult actiunea si s-ar putea daca esti obosit sa pui mana mai repede pe demachiant decat pe cleanser si pretul putin cam piperat. In rest am doar cuvinte de lauda, ma bucur ca am avut sansa sa-l testez si de ce nu, sunt interesata pe viitor sa mai testez si alte produse Liz Earle.

   Momentan au urmatoare oferta: OFERTA.
   Produsul a fost primit spre testare, nu sunt platita sa ii fac un review pozitiv, parerea mea este sincera de accea am asteptat atat de mult pana sa ii fac un review.

   Sunteti tentati sa folositi produse Liz Earle? Sau ati incercat pana acum ceva?


Va doresc o sambata frumosa! V-am pupat :*:*