Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

NOTD: Smell the lilac

12.1.12



Hey!


   Uhh, in ultima vreme m-a cuprins o lene de care nu stiu cum sa scap, se pare ca e foarte multumita de mine, de nu vrea sa ma lase :) Desi astazi planuiesem sa scriu un review, m-am razgandit brusc din cauza starii. In ultimele zile am avut o manichiura HORROR!, nu stiu cum de a rezistat doua zile pe unghii oja. Asa ca astazi avand chef m-am gandit sa o schimb.

Am folosit:

  • Rimmel I ♥ Lasting Finish Lovely Lilac; (are o pensula super, e singura oja cu care nu ma murdaresc peste tot la aplicare);
  • Flormar 392; (pe care probabil o sa o vedeti in mai toate notd-urile, numai la ea ma gandesc);
  • Kallos 2 in 1 - Base & Top Coat.
   Am aplicat 1 strat Base Coat, doua straturi de Lovely Lilac, putin 392 aplicat cu buretelul si 1 strat top Coat.



   Mi-am sters de doua ori unghiile pana am ajuns la ce vedeti in poze, n-aveam nicio idee :)) Sunt multumita de rezultat, e pe gustul meu :D


   Ce ati mai purtat pe unghii in ultima vreme? M-am cam plictisit de oja inchisa la culoare, voi?

O seara minunata va doresc! V-am pupat :*:*