Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Ce-am primit in ultima vreme

26.1.12



Hello :)

   Intotdeauna mi-a placut mai mult sa daruiesc decat sa primesc, dar din cand in cand e placut sa si primesti :)) Particip la foarte putine concursuri, chiar daca nu-mi permit nici eu foarte multe, sunt sigura ca sunt fete care isi doresc premiile mult mai mult decat mine. In ultimul timp am participat la cateva si am castigat niste premii foarte frumoase, de care sunt cat se poate de incantata :D

   Am castigat la giveaway-ul de pe Facebook al Andei Zelenca un fond de ten NormaDerm de la Vichy, de care sunt super incantata, ma bucur ca mi se potriveste foarte bine nuanta, e minunat, o sa ii fac un review in curand. Am tot vrut sa testez fondul de ten de Vichy, dar tot timpul am dat banii pe altceva, ma bucur foarte mult ca am avut sansa sa-l incerc.

   Al doilea premiu castigat este un minunat parfum, castigat la giveaway-ul lui Endre, nu am putut sa ratez sansa de a ma inscrie cand am vazut cuvantul vanilie pe acolo, sunt innebunita dupa mirosul de vanilie :) Miroase extraordinar parfumul, nici foarte dulce, nici foarte tare, imi place foarte mult si vreau sa-mi mai cumpar in viitorul apropiat un parfum de la ei.
Omerta eau de Parfum - Burbon Vanilla;


   Si ultimul premiu castigat (s-ar putea sa fie al doilea, nu mai tin minte ordinea), trusa de cosmetice No7, castigata la giveaway-ul Cristinei. Portfardul este ATAT de dragut, iar produsele sunt atat de haioase in variata travel size, ahhh sunt indragostita de trusa :X Review-ul produselor o sa-l fac pe blogul Cristinei cat de curand, va anunt :)



   Va spuneam la inceputul postarii de o pereche de cizme, intamplator zilele trecute am vazut ca au postat cei de la MiniPrix o poza cu o pereche de cizme la 18 lei :)) Well, am fost curioasa, am intrat pe site, am vazut ca au numarul meu (n-am comandat niciodata pana acum incaltaminte online, am tot timpul probleme cu numarul), dar la 18 lei chiar nu mi-a mai pasat. Le-am comandat, mi-au ajuns astazi, sunt super dragute, imi vin de minune, nu par deloc ieftine. De-abia astept sa le port :) Din pacate nu mai sunt pe stoc, am vrut acum sa pun link-ul catre ele, dar banuiesc ca s-au vandut foarte repede :/



   Am tot lucrat in ultima vreme la template-ul blog-ului, nimic nu mi-a placut, o sa ma lucrez zilele astea si o sa caut si ajutor, vreau sa arate incredibil de bine, nu sunt multumita momentan :)

   Ce v-ati mai cumparat in ultima vreme? Ce ati mai primit? :D


Va urez o seara cat se poate de placuta! V-am pupat :*:*