Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

NOTD: Bright blue

16.1.12



Hey :)

  Vazusem acum ceva timp o poza pe Fb cu o manichiura superba, am incercat sa o faca acum cateva ore si nu mi-a iesit ABSOLUT nimic, dupa care am mai incercat inca un model si nici acela n-a vrut sa iasa :)) Asa ca plina de nervi ce eram, mi-a venit inspiratia :D Se pare ca trebuie sa ma enervez mai tare atunci cand imi fac unghiile :))

Am folosit:

  • Flormar 392 -v-am spus ca o sa o folosesc peste tot :));
  • Divia 200 - miroase urat si e groaznica pensula, dar imi place foarte mult culoarea (este una dintre multele oje castigate la un giveaway al Catalinei) ♥
  • Kallos 3 in 1 (desi pana acum l-am numit 2 in 1, vad ca pe el scrie 3 in 1, pe langa Base Coat, Top Coat mai da si stralucire) - imi place super mult, il folosesc de fiecare data cand imi fac manichiura.
   Am aplicat 1 strat Base Coat, doua straturi Divia 200, care dupa ce se usuca cat de cat i se duce de tot stralcirea si pare ca un gel care urmeaza sa se usuce, 1 strat Top Coat si am folosit putin Flormar 392 pentru model.

   Fara blitz (sub o lampa):


   Cu blitz:


    Modelul l-am facut in felul urmator: am aplicat un strat de oja albastra si cu o scobitoare am facut santuri, am aplicat al doilea strat de oja si am facut santuri. Santurile l-am umplut folosind Flormar 392 tot cu scobitoarea :) Puteti face santurile in ce directie vreti, nu stiu cat de bine mi-a iesit modelul, dar sa stiti ca imi place :D

Va doresc o seara frumoasa! V-am pupat :*:*