Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Concealerele preferate: Top 3

2.1.12

Hey!

   Asa cum am promis in urma cu cateva zile, revin astazi cu o postare despre concealerele mele preferate, trei sunt la numar, asa ca m-am gandit sa scriu despre toate trei.



3. Rimmel Renew & Lift. Pret: 8 lei (okazii)

*(prima poza fara, a doua poza cu)

  • Consistenta lichida;
  • Acoperire mica;
  • Textura fina, se intinde foarte bine;
  • Nu mi s-a strans niciodata, rezista bine.
  • Nu sunt o fana ambalajului (desi se poate folosi tot produsul), cateodata cand nu sunt atenta strang prea tare.
2. Oriflame Studio Artist Concealer Iluma Flair. Pret: 9 lei redus, 14 lei intreg.

*(prima poza fara, a doua cu)

  • Acoperire mica;
  • Consistenta lichida;
  • Textura fina, se intinde cel mai bine dintre toate trei;
  • Ambalajul pare elegant, desi nu-mi place pentru ca trebuie sa-l strang;
  • Rezista foarte bine;
  • Ilumineaza zona de sub ochi foarte bine; (suna super ciudat, sper ca intelegeti la ce-am vrut sa ma refer, cateodata stau prost la capitolul explicatii :D)

1. L'oreal True Match. Pret: pana in 30 lei.

  • Acoperire medie;
  • Consistenta lichida;
  • Dintre toate cele trei se aplica cel mai greu, lasand urme daca nu este aplicat cu atentie;
  • Rezista foarte bine;
  • Il folosesc si pe pleoapa inainte de primer;
  • Sunt o fana a amabalajului, desi s-ar putea sa nu scot tot produsul din el :)


Pe viitor sper sa pun mana si pe cel de la Nyx Concealer in a Jar ♥ Il tot "vanez" de ceva vreme :)

Care este concealer-ul vostru preferat?