Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

January Favourites

31.1.12



Hy!

   Nu-mi vine sa cred cat de repede a trecut si luna aceasta, de fapt daca stau sa ma gandesc bine, cred ca fiecare postare de genul am inceput-o asa, stiu ca probabil nu sunt singura care are impresia ca timpul trece foarte repede, dar preferam sa treaca atat de repede cand eram in liceu, nu acum :)

   Ok, iar incep sa scriu un roman pana incep sa vorbesc de produsele favorite :)

Produsele favorite pentru ingrijirea parului:


  • Bifazic Anian pentru par vopsit (inca e in teste, urmeaza un review cat de curand);
  • Balsam pentru hidratare intensa de la Kallos, miroase senzational si isi face treaba foarte bine;
  • Aici ar trebui sa scriu despre sampon, dar luna asta n-am avut niciun favorit, cel de la Kallos nu mi-a placut absolut deloc (e vorba de cel din Gama Argan).
Produsele favorite pentru ingrijirea fetei:


  •  Liz Earle Cleanse and Polish Hot Cloth Cleanser a ramasa favoritul meu luna aceasta, daca vreti sa cititi despre el click AICI :);
  • Bioderma Sebium Serum, il aplic aproape in fiecare seara inainte de culcare, cateodata mai uit, oupsie :);
  • Bioderma Sebium Gel Mussaant - imi place extraordinar de mult, imi da senzatia de fata extrem de curata si decand am inceput sa folosesc toate cele trei produse fata mea arata mult mai bine;
  • Bioderma Sebium Hydra - intra foarte repede in piele, nu lasa nicio pelicula grasa pe fata si imi simt fata tot timpul hidratata;
  • Demachiant bifazic Balea - e aaaamazing, nu stiu cum de nu l-am luat pana acum, curata rimelul waterproof intr-o secunda ♥
  • Strugurel Aloe Lips de la Forever - obisnuiesc sa-mi chinuiesc buzele (si prin asta vreau sa spun ca toata ziua rup ceva pe la ele), daca il folosesc timp de doua trei zile, am buzele ca noi, la capitolul vindecare sta foarte bine, la capitolul hidratare mai putin;
  • Unguent cu extract total de galbenele - problema cea mai mare a fost hidratarea buzelor, orice as face se usuca foarte repede, asa ca fetele din blogosfera mi-au recomandat sa folosesc crema pe buze seara inainte de culcare. Mi-a placut foarte mult asa ca din cand in cand o mai folosesc si ziua :);
Produse favorite pentru ingrijirea corpului:


  • Gel de dus Balea Zucker Schnute - miroase demential, nu sta rau nici la capitolul hidratare, dar din pacate nu persista mirosul *grrrr;
  • Fennel Body Butter Avocado si Masline - Doamne cum miroase! atat pot sa spun, daca aveti sansa sa-l mirositi, sa o faceti, miroase divin. Hidrateaza, intra relativ repede in piele si mirosul persista ceva timp.
Parfumul favorit:

  • Ulric de Varens - Cotton Musk - probabil ca o sa-l vedeti in fiecare luna desi am mai primit un parfum care imi incepe sa-mi placa mult de tot ♥.
Ojele preferate:


  • Flormar 21;
  • Kallos 3 in 1;
  • Flormar 392.

Produse de make-up favorite:


  •  Oriflame Perfectin Face Primer - mi-am luat doua atunci cand am comandat, e abosolut bestial, vreau sa imi mai iau cateva ca sa am :)) (o sa ii fac un review in curand);
  • Vichy NormaDerm - ma bucur ca am avut sansa sa-l testez si imi place foarte mult, pretul ma cam nemultumeste :/;
  • Oriflame Studio Artist Concealer - mini review AICI;
  • Pudra pe care ma tot chinui sa o termin Rimmel Silky Loose;
  • Flormar Blush-On 91 &hearts - Review AICI :);
  • L'oreal Concealer - il aplic pe pleoapa inainte de primer;
  • Trio C2000 Ametrine;
  • Love Alpha gel liner - i ♥ it;
  • Elf Mineral Primer;
  • Rimel Avon Super Extend;
  • Maybelline Affinitone Mineral -  urmeaza un review curand :D.
Melodia favorita:

Ai si eu te pego   &hearts &hearts ♥

Va intereseaza vreun review la vreunul dintre produsele de mai sus? Let me know :) Ca sa-mi notez in agenda, am hotarat sa fiu mult mai organizata :D

Va urez o seara placuta. V-am pupat :*:*