Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

WooHoo! M-am Vopsit

10.1.12

 Hey! Hey! Hey!




   Am inceput sa ma vopsesc foarte devreme, din teribilism cred :) Mama mi se pare ca a stiut, lui tata nu i-am spus, singur aveam parte de un mare scandal si n-aveam chef de asa ceva. Dupa prima vopsire am facut o pauza lunga, cred ca prin clasa a 10-a am inceput sa ma vopsesc din nou si am fost vopsita toata culorile (nu in acelaai timp, bineinteles). Am fost bruneta, blonda, roscata si saten inchis/negru visiniu. Niciodata n-am folosit de doua ori aceeasi culoare, tot timpul am avut nevoie de o schimbare, ori eu cand fac schimbari la par, le fac sa se vada. Roscatul mi-a placut cel mai mult, am dat peste un roscat demential la Syoss, l-am folosit, m-a usturat pielea capului si a inceput sa-mi cada parul bine de tot dupa ce l-am folosit. M-am speriat si la o luna si ceva am inchis culoarea cu un Palette si mi-am promis pentru a mia oara ca NU MA MAI VOPSESC.
   Pana la urma, de ce ma vopsesc? Ca sunt plictisita, asta e absolut singurul motiv. Dar iata ca, dupa ultima campanie Trender, cea cu vopseaua (nu am participat), m-a apucat un chef nebun sa ma vopsesc. Ceea ce am si facut aseara. Initial am vrut sa-mi deschid culoarea (n-am avut niciodata problema cu vopseaua, mai toate mi-au iesit asa cum a vrut), dar mi s-a facut atat de dor de roscat, incat am vrut sa incerc ceva care sa bata catre roscat. Si am gasit, sunt atat de entuziasmata :X

   Am facut cat mai multe poze aseara, nu stiu cat de tare va vor interesa toate, dar am hotarat sa le pun totusi :) Am folosit doua vopsele, mi-au ajuns perfect, am parul cam pana la jumtatea spatelui de lung.

   Garnier 5.15 Saten Deschis Cafea - 8.50lei - Auchan


   Vechea mea culoare: (nu m-am mai vopsit din septebrie anul trecut)


   *pozele sunt facute aseara la lumina neonului :) , dupa ce-am vazut pozele mi-am dat seama ca TREBUIE sa-mi aranjez sprancenele :)), nu stiu ce a fost in capul meu ieri cand nu le-am facut ca de obicei.

   Am pregatiti vopseaua:



   Si am aplicat-o peste tot :) (o aplic cu pensula pe sectiuni de par, fac carari cu pieptanul, incep cu radacina). In niciun caz nu incerc sa va invat cum sa va vopsiti, asa ma vopsesc eu.

Drum Roll :)

Cu blitz in fata geamului acum cateva minute :D


Fara blitz in fata geamului:


  Acum ca am vazut culoarea mai bine, imi place la nebunie ♥ ♥, cred ca pot spune ca mi-am gasit in sfarsit o culoare care sa-mi placa foarte mult.
   Imi cer scuze daca am blabla-uit foarte mult si de data asta, dar in general imi place sa vorbesc foarte mult, iar acum ma abtin cu greu, ca nu cumva sa va plictisesc :D

   Acum trebuie sa ma apuc sa-mi fac mnechiura, am incercat sa mi-o fac ieri in drum spre dermatolog si sa spune ca...nu arata foarte bine :))



Va urez o seara minunata, sper sa fie si a mea la fel, s-ar putea sa ma zbenguiesc pe undeva :))

 V-am pupat :*:*