Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Haul time!

19.1.12



Howdy! :D


  Intotdeauna am cumparat mai multe haine pentru primava/vara decat pentru toamna/iarna, dar anul acesta chiar am avut nevoie de cateva, asa ca m-am chinuit, am strans cativa lei si am plecat la cumparaturi :D Cu un buget destul de limitat am reusit sa-mi iau cate ceva :)



Kiabi - au reduceri de pana la 70% si cand spun reduceri, chiar vorbesc serios.

  • Pulover - 34.95 lei, reducere 50%;
  • Pulover (imi place la nebunie materailul) - 39.95 lei, reducere 50%;
  •  Bluza - 24.95 lei, reducere 50%;
  •  Helanca (3 la numar, acelasi model, culori diferite, foarte placut materialul) - 16.45 lei;
Real - reduceri pana la 70% (preturi bunicele :D)

  • Pulover - 20 lei (nu stiu cat a fost reducerea, parca de 70%).

   Imi pare rau ca n-am avut un buget mai mare, vazusem o gramada de haine dragute, dar ma multumesc cu ce mi-am luat :) Acum sunt in cautare de o pereche de colanti negri simpli ca sa pot purta puloverele mai lungi :D

Ce v-ati mai cumparat in ultima vreme?


V-am pupat :*:*