Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Flormar Blush-On 91 + Swatch

15.1.12



Hello!

   M-am trezit astazi de dimineata si stralucea atat de tare soarele incat am uitat pentru cateva secunde cat de frig este afara, atat de tare imi doresc sa vina primavara, nu mai am rabdare :) Astazi vreau sa vorbesc rapid despre blush-ul de la Flormar pe care l-am achizitionat cu putin timp in urma si de care m-am indragostit de cateva zile incoace. De fiecare data cand mi-am cumparat un blush, m-am indreptat catre nuantele de roz, dar de data asta mi-am dorit altceva si pentru ca am vreo 4 blush-uri roz, Flormar 91 mi s-a parut perfect.

Fara blitz:
Cu blitz:
   Un peach frumos, pigmentat, putin prafos, desi pe mana a trebuit sa aplic o cantitate mai mare pe fata avand tenul destul de deschis la culoare trebuie sa am grija cat produs iau pe pensula, ce-mi place cel mai mult este ca nu trebuie sa mai folosesc iluminator pe pometi, datorita particulelor stralucitoare arata ca si cum as avea si blush si iluminator :)

Fara blitz:
Cu blitz:

   Am pus mai multe swatch-uri, cred ca va trebui sa fac pozele afara, n-am niciodata suficienta lumina :))


Cu blitz:


   Nu sunt o mare fana a ambalajului, mi se pare prea mare si nici nu mi se pare foarte elegant. Pensula nu prea e buna de nimic, preferam sa vina fara pensula intr-un amabalaj mult mai mic.In rest n-am abosult nicio problema cu produsul, dupa cum am spus a devenit unul dintre produsele mele preferate :)

Flormar Blush-On 91 - Pret: 18 lei


  Ati incercat blush-urile de la Flormar? Ce parere aveti despre ele?

*Produsul a fost cumparat de catre mine din banii prietenului meu caruia tin sa ii multumesc :*

Va doresc o seara minunata! Cu siguranta a mea o sa fie, asta seara e timpul pentru nepotele ♥

V-am pupta :*:*