Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Notd - Red Dots

23.1.12

Hey!

    M-am indragostit de Flormar 21 de cum mi-a aratat o poza cu ea Miu Miu si cum am o mica obsesie pentru oje n-am putut sa nu mi-o cumpar, asa ca s-a intamplatsa am drum pe langa un stand Flormar, n-am stat pe ganduri si am luat-o. Trebuia sa postez Notd-ul acesta sambata, dar am iesit in oras si-am ajuns mult prea tarziu acasa, iar duminica mi-am dat seama ca mi-am uitat camera in masina si nici nu m-am simtit foarte bine asa ca in week-end am lipsit :/



Ce-am folosit:

  • Flormar 21;
  • Flormar 384;
  • Kallos 3 in 1;
  • o scobitoare.
   Am aplicat un strat Base coat, doua straturi Flormar 21, pentru puncte am folosit Flormar 384 (oja mea rosie preferata), iar pe unghia de la degetul mic am mai facut cate puncte cu o oja argintie, la final am aplicat un strat de Top Coat.



   Stiu ca sambata am promis si un OOTN, nu consider ca am un stil vestimentar uimitor, ma imbrac destul de simplu si comod :) Nu am suficient material pentru o postare, dar am reusit sa fac o poza sambata inainte sa plec (n-am avut fotograf, am facut-o in oglinda :D) si o sa pun si o poza cu look-ul purtat.

  • Helanca, pulover si blugi - Kiabi;
  • Ghete - Deichmann.

   Acesta este look-ul pe care-l port in ultima vreme, in general imi place sa folosesc un ruj puternic, dar in seara respectiva am folosit un balsam de buze roze.


Cum v-ati petrecut week-end-ul ce tocmai a trecut? V-ati odihnit, v-ati distrat?

Va urez o seara minunata! V-am pupat :*:*