Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Notd - Girlie Nails

4.1.12

Hello!


   Sincera sa fiu am vrut sa tin manichiura de Revelion cat mai mult pentru ca imi era super lene sa imi sterg unghiile, se stege greu sclipiciul si cateodata n-am rabdare, dar ma plictisisem de ea si in ultima vreme m-am plictisit si de culorile tari asa ca am zis ca incerc ceva mai soft. Am avut un moment de "revelatie", in care am vazut in fata ochilor cum vreau sa fie si ca sa nu-mi pierd ideea, am trecut la fapte.

Am folosit:

  •   Flormar 305;
  •   Flormar 392;
  •   Putin scotch;
  •   Buretel.
  •   Base Coat + Top Coat - Kallos 2 in 1.
   Am aplicat un strat de Base Coat si doua straturi Flormar 305, am asteptat ssa se usuce. Am luat o bucatica de scotch, am aplicat-o de mai multe ori pe piele sa se ia cat de cat lipiciul si am aplicat-o pe unghie, ca sa pot trasa ca mai drept. Cu tehnica buretelului (tehnica Aici), am aplicat Flormar 392, puteti sa o aplicati si fara buretel, am aplicat prea mult si s-a vazut urat, am stricat doua unghii :) si la sfarsit 1 strat de Top Coat.

Rezultat:




   Sunt foarte incantata de ele, de cate ori imi misc mana prin fata ochilor stau si ma uit la ele :D am zis ca cel putin inca trei manichiuri de acum incolo o sa folosesc oje deschise la culoare, nu stiu ce mi-a venit :)

   Ce purtati pe unghii dupa Revelion?

O seara placuta! V-am pupat :*:*