Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

ROTD - Orez cu sos rosu

18.1.12




Hy :)


   Desi mi-am propus ca astazi sa fac un make-up tutorial, toate planurile mi-au fost date peste cap aseara, pentru ca am racit si cand racesc, racesc bine :)) Daca v-a placut ultima mea reteta, revin astazi cu alta :) Sunt foarte incanatata de aceasta, e una dintre mancarurile mele preferate, mai ales ca sunt o fana infocata a orezului. Ca si prima reteta si acesta e super simplu de facut, pentru ca asa cum v-am spus de multe ori imi e lene si mult prea foame ca sa fac ceva complex, dar va asigur ca este FOARTE delicioasa.

De ce avem nevoie?
  • Ulei;
  • Orez (merge orice orez, eu il prefer pe cel din poza :D Scotti Bob cu Bob Thai)
  • Boia dulce;
  • Pui (orice fel de carne, sunca, ce va place, am avut pui facut ieri si daca eram facut m-am folosit de el);
  • Bulion Olympia -  substanta uscata solubila 18% (am incercat si cu solutie 28% si nu mi-a placut absolut deloc, cu alt bulion n-am incercat deci nu pot sa garantez ca va avea acelasi gust ca cel pe care l-am facut eu);
  • un paharel de apa;
  • o lingura si 1/2 vin (alb/rosu de care aveti).
  • sare;
   Puneti orezul la fiert (cam 12 minute il las), spre sfarsitul celor 12 minute ma apuc de sos. Pun o lingura de ulei in tigaie, tai puiul bucatele si il pun in tigaie.
 Din moment ce era deja facut puiul, nu l-am lasat foarte mult la rumenit, maxim 2 minute, dupa care am adaugat 2 linguri de bulion (in poza adaugasem doar una si un pic, a fost prea putin si am mai adaugat pe parcurs), putina sare si putina boia dulce (puteti sa puneti si picanta, n-am incercat).
   Punem tigaia inapoi pe foc, mai amestecam putin (2 minute maxim), adaugam un paharel mic mic de apa ca sa diluam bulionul, lasa putin sa fiarba, adugam vinul si mai lasam putin sa fiarba. In total sta pe foc vreo 7-8 minute maxim.
Si rezultatul final:

  Pofta buna!

*In niciun caz nu-mi permit dau sfaturi in ceea ce priveste gatitul, vreau doar sa va prezint cateva dintre mancarurile mele preferate, nu sunt experta in gatit, mai am FOARTE multe de invatat :)

  N-am inventat eu sosul (am citit mai multe retete pana sa ajunga la forma acesta), dar l-am adaptat la preferintele mele culinare :) Sunt sigura ca puteti adauga mai mult ingrediente prin el si il puteti face si mai gustos, mie imi place asa :) Va invit sa incercati reteta, nu o sa va para rau :)


Va doresc o extraordinar de buna! V-am pupat :*:*