Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Tag Time! My Nail Polish Obsession :)

29.1.12

Hy!

   Am dat intamplator peste un tag nou pe Youtube pe care a trebuit neaparat sa-l preiau pentru ca sa fiu sincera, am o mica obsesie pentru oje :)

1. Care este firma ta preferata de oje?

Flormar, au oje ieftine si ai de unde sa iti alegi, unele sunt super unele mai putin, dar tot timpul imi pierd vremea pe la standul Flormar uitandu-ma la oje :)

2. Oja cu sclipici sau fara?

O sa aleg oja fara sclipici, desi din cand in cand mai folosesc cate una. N-am rabdare sa o curat sub nicio forma si cateodata mi se pare ca daca o folosesc pe toate unghiile arata totul super incarcat.

3. Opi, China Glaze, Essie?

Nu am folosit niciuna pana acum, mult prea scumpe pentru bugetul meu, raman la Flormar-ul meu :)

4. Cat de des iti schimbi oja de pe unghii?

Inainte mi-o schimbam la doua zile chiar daca arata impecabil, aveam o mica obsesie, acum incerc sa o tin mai mult pe unghii, o schimb cam la 4-5 zile.

5. Care este culoarea ta preferata pentru unghii?

Flormar 24, e superba.


6. Culori inchise sau culori deschise?

Le-as alege pe ambele, dar daca stau sa ma gandesc mai bine, port mai des culori inchise.

7. Ce ai pe unghii in momentul acesta?

Revlon - Facets of Fuchisia.


8. Oja mata pe unghii  in or out?

O singura manichiura mi-a placut cu oja mata, am vazut-o  pe net si e singura pe care as incerca-o. Nu am nicio oja mata in momentul de fata.

(poza este luata de pe pe blogul Fashion Polish ♥, imi place foarte mult blogul ei si de altfel e singurul de genul pe care il urmaresc, are niste unghii superbe)

9. Manechiura frantuzeasca (iti place sau nu)?

Imi place, se vede super, dar nu am unghiile lungi.

10. Culoarea preferata pentru iarna?

Toate nuantele de rosu inchis.


Dau acest tag tuturor celor care vor sa-l preia :)

Va doresc o seara minunata! V-am pupat :*:*