Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Haul time!

6.1.12



Hey!

   Am promis pe la jumatatea lunii noimbrie sau inceputul lunii decembrie (nu-mi mai aduc aminte exact), ca ma las de cumparaturi. Nici nu prea aveam bani si deja aveam cam de toatea, era penibil sa-mi tot cumpar in nestire. Nu m-am tinut de cuvant :), am dat o comanda pe Tmart pentru ca nu mai aveam rabdare. Am dat comanda in data de 15.12.2011 si a ajuns astazi 06.01.2012, a venit din Hong Kong si am ridicat coletul de la posta vamala (trebuie sa imi mai soseasca o pensula care a plecat de la alt depozit). Transportul este gratuit.
   Si iata ce mi-am comandat:



   Arata bine, banda mi se pare putin cam dura. O sa le folosesc in urmatorul tutorial, trebuie sa exersez putin, stau prost la capitolul: aplicat gene false. M-au costat 6$ toate. (costa cam 1.80$ cutia).



   Primul "instrument" este un epilator facial :) Si se foloseste asa: Click me (nu e cel din videoclip, dar prima oara am aflat de el de pe youtube). A costat 2.97 $.
   Iar chestiile roz se folosesc pentru par, pentru breton (tot de pe youtube am aflat despre ele). Se numesc Hair Fringe Grip Stabilizer Pad. In situatia in care ai parul indreptat si nu vrei sa iti pui agrafe ca sa nu iti intre ochi cand te machezi, folosesti astea.

 Si ultimul produs achizitionat este de la Lush :X Am profitat de reducerea de 50% din colectia de Craciun si mi-am luat un balsam de buze Snow Fairy. E atat de mic (dar pare sa aiba mult produsul in el):)) In poza de pe site parea mult mai mare, m-a pufnit rasul cand am desfacut coletul. Stiu ca nu e iginenic sa-mi bag degetul in balsam, dar sunt innebunita dupa orice e la cutiuta :D. Nu mi se pare ca miroase a zmeura, are un miros cunoscut, dar nu stiu sa-l descriu. Sa spunem pentru moment ca miroase a guma de mestecat, dulce :D Se vede foarte frumos pe buze, un roz deschis si le da si luciu. Gustul e cam....nu pe gustul meu :D . Ma gandeam ca daca miroase atat de bine are si un gust bun, nu pot sa-l descriu, dar nu-mi place foarte tare. Nu stiu cat de hidratant este momentan, de-abia l-am primit. Pe langa balsam am primit in colet si Lush Times :) Pret: 24.40 lei.




   Si cam atat pentru astazi, sper ca anul asta sa fiu mult mai chibzuita in privinta banilor. Intrevad o viitoare comanda pe Tmart in viitorul apropiat si cam atat :D Ca sa puteti face cumparaturi pe Tmart aveti nevoie de Paypal :/

*Toate produsele au fost achizitionate cu banii mei :D

Va doresc o seara placuta! V-am pupat :*:*