Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

How to: Bucle fara ajutorul caldurii.

28.1.12



Hello :)

   M-am tot laudat cu primul meu tutorial filmat, dar am dat gres. Am filmat ieri seara, a iesit totul foarte bine, dar cand m-am apucat de editat au aparut problemele.
  *Prima problema: cantecul de pe fundal nu vroia sa se auda. Problema rezolvata cu Youtube-ul.
  *A doua problema: Dupa ce am pus videoclipul pe Youtube, avea bucati in care pur si simplu se bloca. Am zis gata, editez maine (azi).
  *A treia problema: Astazi imi taie din ultima parte a filmuletului, partea in care imi iau la revedere si se vede super aiurea.
   Am renuntat, poate o sa mai filmez candva, desi e prea multa batatie de cap sincer va spun. De ieri am inceput sa le admir si sa le respect mult mai mult pe fetele care isi filmeaza tutorialele.

Sa incepem:
   Inainte de toate trebuie sa va udati putin parul (prefer sa fac buclele dupa ce imi spal parul). Luati un tricou, maieu, etc. si taiati fasii de material din el.

   Impartiti parul. Partea la care nu lucrez o prind cu un elastic de par, partea la care lucrez cu o clama. Luati cate o bucata de material si incepeti sa rulati parul pe ea. Cand ajungeti la radacina legati fasia, nu e necesar sa faceti un nod (le dati greu jos daca faceti nod).

   Faceti la fel si in partea cealalta. In a doua poza vedeti cum arata partea dreapta (stanga cum va uitati la monitor). Dupa ce termin ambele parti, foloses o casca de baie peste ele ca sa nu se desprinda si nici sa ma enerveze. Stati cu ele in par pana se usuca parul, depinde cat de tare l-ati udat, dureaza ceva :)

   Le desprindeti usor pe toate si treceti cu mana prin par ca sa scapam de sarmalute :) Nu stiu de ce sunt atat de ciufulita in a doua poza :))

*Toate pozele de mai sus sunt luate din filmulet.


  Ma enerveaza ca am iesit super portocalie la fata si in videoclip si in poze din cauza becului de la veioza din fata mea :)) Sunt o mica Oompa Lompa :D

  Daca vreti sa va bucurati mai mult timp de ele, sa nu uitati de fixativ, tind sa se lase mult mai usor decat cele facut cu ondulatorul sau placa. Acestea au un aspect mult mai natural decat cele facute cu aparatul, dar le prefer pe cele facute cu ondulatorul :)

   Va intrebati probabil cat dureaza pana le faceti ? Pana le-am pus pe toate a durat maxim 13 minute :) Daca aveti de gand sa le incercati vreau si eu sa vad sau macar sa-mi spuneti cum v-au iesit :D

* In niciun caz nu am inventat eu aceasta metoda, pur si simplu am incercat-o si am vrut sa va arat ce mi-a iesit :)

Va doresc o sambata superba! V-am pupat :*