Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

3 ani de blogging, sa-i sarbatorim impreuna! -Giveaway aniversar partea I- [RO Only]

22.9.14




Hei! Hei! Hei! ♥

 Incep saptamana plina de voie bune si in ritm de sarbatoare pentru ca am toate motivele sa fiu bucuroasa si fericita :D Saptamana aceasta "copilasul" meu creste si merge la gradinita haha :))) Stiu ca zic asta in fiecare an, nu-mi vine insa sa cred ca a trecut atat de repede timpul si ca la sfarsitul acestei saptamani blogul meu implineste frumoasa varsta de 3 anisori! Am muncit si muncesc cu mult drag si spor la el si ma vad facand lucrul acesta multi ani de acum incolo, glumeam zilele trecute cu una dintre cumnate ca daca am sa imbatranesc am sa las blogul pe mainile nepotelelor mele haha deci cu siguranta ne vom citi peste ani si ani si ani :)))

Nu putem sa sarbatorim fara o mica petrecere, o mica petrecere la care invitatii mei dragi (adica voi) vor fi cei care vor primi cadouri ^_^ Pentru primul giveaway aniversar am apelat la o un brand extrem de indragit de mine si cu siguranta si de voi, sunt sigura ca stiti deja despre cine este vorba, dar daca nu stiti, am sa va spun eu *tamtaratam* DOVE. Cei de la Dove au fost atat de draguti incat mi-au oferit oferit 5 premii pentru voi, 5 premii extrem de generose si anume:

5 dintre voi vor castiga cate un set format din 6 produse extrem de cunoscute si foarte apreciate:



Dove și-a asumat misiunea de a crea o lume în care frumusețea este o sursă de încredere, nu de anxietate, creând produse inovatoare cu formule hidratante, care ajută la redarea frumuseţii naturale a pielii şi părului.

  • Șamponul și balsamul Dove Intense Repair au la bază complexul KERATIN REPAIR ACTIVES care ajută la refacerea proteinelor la nivel celular, pentru un păr mai puternic și  mai strălucitor.
  •  Gelul de duş nutritiv Dove Deeply Nourishing are la bază tehnologia inovatoare NutriumMoistureTM, un amestec unic de agenţi de curăţare delicaţi şi lipide proprii pielii, care în timpul duşului se depun pe suprafaţa pielii şi se absorb în mod natural, ajutând la refacerea barierei de protecţie a pielii
  • Cu ¼ cremă hidratantă şi vitamina E, deodorantul antiperspirant spray Dove Original oferă protecţie eficientă împotriva transpiraţiei şi îngrijește delicat pielea subraţului
  • Laptele de corp Dove Essential Nourishment beneficiază de sistemul unic DeepCare Complex, un complex de agenți nutritivi proprii pielii, ulei bogat în acizi graşi Omega-6 şi aminoacizi care împreună hrănesc pielea în profunzime (Stratum Corneum) şi previn descuamarea acesteia.
  • Săpunul-cremă Dove  cu ¼ cremă hidratantă şi pH neutru nu usucă pielea aşa cum fac săpunurile obişnuite, fiind potrivit si pentru curățarea feței.
FORMULAR DE INSCRIERE
(va rog sa nu va grabiti atunci cand va inscrieti, aveti la dispozitie doua saptamani (22.09 - 06.10) ca sa faceti lucrul acesta, ar fi pacat sa va inscrieti gresit si sa nu puteti castiga unul dintre premii)

a Rafflecopter giveaway