Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Fashion Friday: Hello Autumn!

19.9.14


Hello!

I've always loved to make different combinations with the clothes I have, I like to reinvent the piece I am wearing every single time, or the pieces, like in today's case the white ripped boyfriend jeans that you already seen this week. I wanted to create a fall look, for a hotter fall days and I think I managed to do that. What do you think, did I?

Intotdeauna mi-a placut sa fac diferite combinatii cu hainele pe care deja le am, vreau ca de fiecare data sa reinventez piesa pe care o port sau depinde, piesele, in cazul de astazi vorbim despre o singura piesa si anume blugii boyfriend albi cu rupturi pe care i-ati vazut si in postarea trecuta. Am vrut o tinuta de toamana calduroasa, m-am folosit de culori specifice acestui anotimp si zic eu ca am obtinut rezultatul dorit. Voi ce parere aveti, am reusit? :)



 T-shirt / Tricou: Bershka via Kurtmann (din pacate nu mai este pe stoc, dar sunt alte modele la reduceri);
Boyfriend Jeans / Blugi: Pull&Bear via Kurtmann;
Bag / Geanta: No Name;
Necklace / Colier: Meli Melo;
Boots / Botine: Tally Weijl;

You have already seen the boots, sweater, bag and jeans in previous posts, this is the first time I am wearing them. The T-shirt is a new purchase, the color is the first thing that I noticed and liked about it, it's one of my favourite colors and I think it goes really well with my skin tone. I was lucky to find it on sale, the fact that it is a long T-shirt give you the option to wear it in more ways, tucked in your pants like I chose to wear it, or with leggings like a dress (it depends on your height though). The word necklaces are my favourite necklaces to wear and the one that I am wearing today is from the new Meli Melo Collection for fall and I wear it with great joy because I like it and I find it to be very appropriate for the lovely season we're at right now.

Botinele, puloverul geanta si blugii le stiti deja din postari anterioare, nu sunt la prima aparitie pe blog. Tricoul insa este este o noua achizitie, culoarea este cea care m-a cucerit, este una dintre culorile mele preferate si mi se pare ca mi se potriveste foarte bine. Am avut noroc sa-l gasesc la reduceri, fiind un tricou lung, poate fi purtat atat bagat in pantaloni asa cum am ales eu sa-l port sau purtat spre exemplu cu o pereche de colanti (ca o rochita, bine, depinde si de inaltimea voastra). Colierele cu mesaje sunt preferatele mele, acesta face parte din noua colectie Meli Melo de toamna si-l port cu mare drag pentru ca mi se pare foarte potrivit in special pentru acest anotimp.





Din pacate una dintre piesele comandate, o frumoasa pereche de pantaloni rosii (Bershka), nu mi s-au potrivit (port marimea 36 si mi-am comandat marimea 36) si m-am incapatanat sa ii duc la modificat, am adaugat un fermoar in laterala, dar pentru ca nu ii probasem inainte (nici nu aveam cum, imi erau mici in talie) am banuit doar ca vor arata bine cu modificare facuta, n-a fost sa fie, o data probati mi-am dat seama ca li se stricat toata forma si nu mai arata bine, asa ca nu ii voi putea purta. In schimb vi pot arata si va pot indruma catre blogul Alexandrei (click pe numele ei), care a facut o treaba grozava cu ei :D


(tinuta Alexandrei cu acesti pantaloni)

Have a lovely day, many kisses :***

Va doresc o zi minunata, v-am pupat :***