Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Review: Avon BIG & Daring Volume Mascara

11.9.14


avon big&daring mascara



Hello! :D


I always found it to be so much fun to test out new mascaras. Will it make my lashes look longer? Will it give them more volume? Will they hold the curl?  I think that's what most of us think when we buy a mascara that we have never tried before. Sure, you can read about it and see how it looks on other lashes (that's what I always do before trying out something new), but until you try it on you own lashes you have no idea if you are going to like it or not :)

Intotdeauna mi s-a parut distractiv sa incerc rimeluri noi. Oare o sa-mi faca genele sa para mai lungi? O sa le dea mai mult volum? Poate ca de data asta vor sta mai mult timp intoarse. Cred ca la asta ne gandim mai toate atunci cand ne cumparam un rimel pe care nu l-am mai incercat pana atunci. Da, bine poti sa citesti pe net despre el si poti vedea rezultate pe care l-au obtinut alte doamne si domnisoare (si eu fac asta de fiecare data inainte de a-mi cumpara ceva despre care nu stiu absolut nimic :D), dar pana nu-l vezi pe genele tale, n-ai de unde sa stii daca o sa iti placa sau nu :)

avon big&daring mascara
Name / Denumire: Avon Big & Daring Volume Mascara;
Where can I buy it from? / De unde îl pot achiziţiona?: From Avon brochureDin catalogul Avon
Price? / Ce preţ are?: $6.99 / 17.99 lei (pret intreg 29.99lei)
Amount Cantitate10ml.

I think I have already mentioned this in another blog post, I have tried many, many mascaras from Avon, some I liked, some I didn't, but overall I don't remember being very impressed with any of them that I kept repurchasing over and over again. The mascara I am talking about today I received at the Digital Divas event, but I recently started using it almost every day, I think it has a been a month. The packaging reminds me of the Maybelline The Falsies (I think most of the mascaras from Maybelline have similar packaging) and by that I mean it's a little bit on the bulky side, but it looks pretty elegant that may be so also because of the color palette they chose. The brush is also thick and it is curved.

Cred ca am mai zis asta intr-o postare, de-a lungul timpului am incercat multe rimeluri de la Avon, unele mi-au placut, altele nu, dar nu imi aduc aminte sa ma fi impresionat atat de tare incat sa-l recumpar si sa-l tot recumpar. Rimelul despre care povestim astazi l-am primit cadou atunci cand am participat la Digital Divas, dar am inceput sa-l folosesc aproape zi de zi recent, cam de o luna de zile. Ambalajul rimelului (si aici ma refer la forma) imi duce aminte de cel de la Maybelline The Falsies (cred ca marea majoritate a rimelurilor de la Maybelline au ambalajul asa), adica e putin mai "pufos", dar pare destul de elegant, asta poate si datorita paletei cromatice alese. Periuta este si ea destul de groasa si este curbata. 


(Up: no mascara; left photo: 1 coat; right photo: 2 coats; / poza sus: fara rimel; poza stranga: 1 strat; poza dreapta: 2 straturi)

The first thing I have noticed when I took out the brush is that there is always extra product on the brush, you have to remove the extra product or else it will go on you lashes, eyes and face and you don't want that. I liked the fact that the color is a really intense black and also liked the fact that it keeps my eyelashes curled almost the entire day. I did notice a little bit of lengthening and some volume, but not something out of the ordinary. It dries quickly on the lashes, 2 coats will give you the spider-lash look. It is water-resistant, you must soak it first and then gently rub the eye, if you don't soak it you risk to lose some of you eyelashes or you can use a waterproof eye makeup remover. I don't plan to purchase it again, but that's because I ordered a new mascara, from Avon :D

Primul lucru pe care l-am observat atunci cand am scos pensula din tub a fost faptul ca e destul de mult produs in plus pe periuta, produs ce trebuie indepartat pentru altfel as incarca foarte mult genele. Mi-a placut tare mult faptul ca nuanta este de-un negru intens si ca imi tine genele intorase aproape toata ziua. Am observat o mica alungire a genelor cat si intr-adevar mai mult volum (promite unde la de 6x mai mult volum, insa am o nelamurire, de ce studiul s-a efectuat pe gene false? poate e o greseala pe site, sunt foarte intrigata insa), dar nu ceva iesit din comun. Se usuca repede pe gene, aplicat in doua straturi incarca destul de mult. Am ramas suprinsa insa cat de greu mi-a fost sa-l demachiez, avand in vedere ca nu este mentionat ca este water-resistant sau waterproof, mi-a fost aproape imposibil sa reusesc sa-l indepartez cu solutia micelara de la Byphasse cat si cu cea de la Garnier, trebuie sa ai rabdare sa-l inmoi si apoi sa-l indepartezi pentru ca altfel risti sa ramai fara cateva gene. Momentan nu planuiesc sa-l achizitionez, dar asta si pentru ca mi-am comandat un alt rimel, tot de la Avon :D

Have you tried the BIG & Daring mascara from Avon? What do you think about it?

Ati incercat rimelul BIG & Daring de la Avon? Ce parere aveti voi despre el?

Have a great day, many kisses :***

Va doresc o zi minunata, v-am pupat :***