Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

My Week In Photos (01.09 -07.09)

8.9.14



Hello! :D

I was completely disoriented this past week haha :)) I couldn't find my place, I couldn't stand still and even though I didn't get much rest and the weather was inviting to sleep and basically do nothing I was full of energy. I felt like I was moving in slow motion even though the time was flying by so quickly as always and that I didn't get much work done, but what can I do...there are awesome weeks and there are weeks like this one...weird :D

Saptamana ce tocmai a trecut am fost complet dezorientata haha :)) Nu mi-am gasit locul, n-am avut stare si culmea desi nu m-am odihnit nici prea mult am fost plina de energie chiar si atunci cand vremea ma indemna sa lenevesc si sa nu fac absolut nimic. Am simtit ca m-am miscat cu incetinitorul desi timpul a trecut la fel de repede si ca nu am reusit sa fac nimic din ceea ce mi-am propus, dar asta e....mai avem si astfel de saptamani :D


Monday / Luni
I started the week in a very positive note, if my week starts like this, then it has to be a good one :D I received a lovely necklace from the new Meli Melo collection (I wrote about it here: Meli Melo Fall 2014 Collection). You will see it soon in a post :D

Am inceput saptamana foarte bine, am mai zis eu ca daca incep saptamana cu vesti bune toate zile ce urmeaza o sa fie la fel :D Am primit cadoua un colier din noua colectie Meli Melo Nevermind (despre care am scris aici: Meli Melo Fall 2014 Collection). O sa-l vedeti cat de curand intr-o postare :D

Tuesday / Marți
I divided my day between blogging and family, the second at of the day I sent with my nieces and my sisters-in-law (we're a big family haha :D). Anyone want an eclair? :D And this week's first outfit if you haven't seen it: Different is the new normal!

Ziua de marti am impartit-o intre blogging si familie, mare parte din ce-a de-a doua jumatate a zilei mi-am petrecut-o afara impreuna cu nepotelele si cumnatele :D Va servesc cu un ecler? :D Si tinuta de marti daca nu ati vazut-o: Different is the new normal!

Wednesday / Miercuri
Wednesday was a day for writing, maybe you are wondering what I am writing, I am writing posts for the blog, but it does take me a lot to do so, I write in two languages, I have to edit, etc. (I am not complaining though, I love what I do :D). I love plums, don't you? : D

Miercuri am recuperat si-am scris, probabil ca va intrebati ce tot scriu atat? Scriu doar pentru blog, dar imi ocupa mult timp scrisul in doua limbi, editarea pozelor, etc. (a nu se intelege ca ma plang, iubesc ceea ce fac :D). De la sfarsitul saptamanii mananc fructe in prostie, acum am ce am cu prunele :D

Thursday / Joi
On Thursday besides the things that I had to do we made room for a photo shoot, the wind got on our nerves, but I loved the result :D

Joi pe langa treburile pe care le-am avut de facut am strecurat si o sedinta foto, ne-a batut vantul de ne-a disperat, dar rezultat a fost total pe gustul meu :D

Friday / Vineri
If the week-end is near than that means that we can eat unhealthy food, right? Haha :)) Chips and Sprite are my guilty pleasures :D Pizza is my no. 1 :)) By the way, have you seen the second outfit of the week? If not: Lady in Red!


Daca vine week-end-ul putem sa incepem sa manancam mancare nesanatoasa, nu-i asa? Chips-urile si Sprite-ul sunt my guilty pleasures :D Pe langa pizza bineinteles, ea e pe locul 1 :)))) Apropo ati vazut tinuta de vineri? Daca nu, va invit: Lady in Red!

Saturday / Sâmbătă
Lazy mood on :D I did some work I had to do for the blog and after that we watched ""Teenage Mutant Ninja Turtles", action, comedy, we didn't expect to like the movie that much, but it was pretty awesome.

Leneveala, leneveala totala, am lucrat la cateva chestii pentru blog, apoi am vizionat  filmul "Teenage Mutant Ninja Turtles", actiune, comedie, nu ne asteptam sa ne placa atat de mult.

Sunday / Duminică
On Sunday we went on a road trip, we didn't have time to relax, but it was nice to leave the city for a short period of time :)

Duminica am plecat intr-o mica excursie, nu am avut timp de relaxare, dar a fost frumos sa iesim la o plimbare :)


You can also follow me on Instagram, I post new photos almost everyday: @missrux :D

Va invit sa ma urmăriti si pe Instagram, postez aproape zilnic poze: @missrux :D


How was your week? :D

Cum a fost saptamana voastra? :D

Have a lovely day, many kisses :***

Vo doresc o zi minunata, v-am pupat :***