Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

My Week In Photos (25.08 - 31.08)

1.9.14




Holaaaa! :D

I welcome you September! I'm not welcoming autumn just yet because autumn will be officially here on the 22th of September, but I do ask her to be kind and beautiful, I wish for the sun to always be up in the sky and that the rain part of the season to be be as short as possible :D I am not asking for much, am I? This month we are celebrating, big style, my blog blog is turning 3, sooo that means I am preparing something special for you guys and we will also virtually eat some yummy cake haha, I can't wait ♥ What can I tell you about the last week of August? I made sure it is going to be beautiful, rested a little bit more because my life will probably get a little bit busier soon so I wanted to make sure I am going to really enjoy the free time I have now :D

Bine ai venit septembrie! Inca nu intampin toamna pentru ca oficial isi face prezenta pe 22 septembrie, dar am rugamintea la ea sa fie blanda si frumoasa, soarele sa fie cat mai mult prezent pe cer si sa ne incalzeasca cu razele sale, iar ploile sa fie cat mai scurte cu putinta :D Nu cer mult, asa-i? Luna aceasta sarbatorim, sarbatorim in stil mare pentru ca blogul meu implineste 3 ani, deeeeci asta inseamna ca am sa va pregatesc cateva surprize si am sa va servesc virtual cu cate o felie de tort, de-abia astept ♥ Ce pot sa va spun despre ultima saptamana din luna august? Am avut grija ca si de data aceasta sa fie frumoasa, m-am relaxat putin mai mult pentru ca urmeaza ca viata mea sa devina din ce in ce mai aglomerata si-am vrut sa fiu sigura ca inainte de a se intampla asta sa profit din plin de timpul liber pe care-l am :D

Monday / Luni
I'm back on track, Monday is my blogging day :D For lunch I had sour cabbage rolls (told you I am going to be an expert at preparing them soon) and I couldn't stay away from this box of chocolate mints (I love mint chocolate).

 Mi-am intrat din nou in rimt, lunea se stie..e zi de bloggareala :D Am pregatit de dimnieata sarmale (v-am zis eu ca ma specilizez pe reteta asta) si m-am imbuibat toata ziua cu ciocalatele astea cu menta (iubesc ciocolata cu menta).

Tuesday / Marți


For Fashion 2sday you've seen a new outfit: Shine a little, live a little! :)

Marti ati vazut o noua tinuta pe blog: Shine a little live a little! :)

Wednesday / Miercuri
Wednesday I had some errands to run and since it is not that hot outside anymore I could wear one of my favourite outfits :D I once again stopped at MOA to get some jewelry and I got this set of earrings, I just love them ♥ In the evening we went to see "Step Up All In", if you like music in general and dancing, then you should definitely go watch it, if you are going for the story, well...there's nothing special about it :D

Miercuri am plecat cu treaba prin oras si pentru ca nu mai e atat de cald afara am putut sa port o tinuta care-mi e tare draga :D In drumul meu m-am oprit din nou ala MOA si mi-am luat un set de cercei, sunt de-a dreptul indragostoti de ei ♥ Seara am fost si-am vazut filmul "Step Up All In", il recomand pentru muzica buna si dansurile foarte tari, in rest e aceeasi poveste de dragoste fumata de mult :D

Thursday / Joi
Thursday was a day for photo shooting because ice cream was all around us we decided to take a break and have one :D I went for berries sorbet (it looked awesome, but it wasn't that good) and my boyfriend got vanilla parfait which was deliciooous haha :D

Ziua de joi a fost rezervata pentru sedinte foto si daca tot se afla in prejma noastra inghetata, am zis sa facem o scurta pauza si sa savuram una, eu am ales sorbet de mure (arata bine, dar n-am fost cine stie ce), iar prietenul meu a ales parfait de vanilie care-a fost de-a dreptul delicioasa haha :D

Friday / Vineri
Cleaning/shopping/blogging that's how my Friday looked like :D I wore my favourite oversized denim shirt as a dress (with shorts under of course) with my neon gladiator sandals, I love the way it looked, of course I did this combo when autumn is almost here :)) And you've seen a new outfit on the blog: Sunday Funday! :D Oh and btw what are your favorite autumn fruits? I love grapes :D

Vineri a fost o zi de curatenie/cumparaturi/blogareala din nou :D Mi s-a pus pata sa-mi port camasa mea preferata din denim pe post de rochie (+pantaloni scurti binenteles) si sandalele mele gladitor neon, mi-a placut la nebunie combinatia, normal ca mi-a venit ideea cand vine si toamna :)) Siiiii ati vazut din nou o noua tinuta, o tinuta prin care imi iau la revedere de la vara: Sunday Funday :D Care sunt fructele voastre de toamna preferate? Eu iubesc strugurii :D

Saturday / Sâmbătă
Saturday was amazing :D I took my sister-in-laws, my nieces and we went to see Princess Barbie :D We took pictures with her (I took one too, told you I am a big kid :D), made pizza, decorated gingerbread, danced, it was super fun.

Sambata a fost o zi fantastica haha :D Mi-am luat cumnatele, mi-am luat nepoatele si am fost in Sun Plaza sa o vedem pe printesa Barbie :D Ne-am fotografiat cu ea (am si eu poza, ce eu nu sunt copil? :D), am facut pizza, am decorat turta dulce, am dansat, a fost super distractiv :D In perioada 30 august – 21 septembrie 2014 Sun Plaza gazduieste evenimentul Universul Barbie, Păpușile Barbie îi așteaptă zilnic pe cei mici, timp de 3 săptămâni, în 
cele patru zone special amenajate, la parter și la etaj, în zona 
restaurantelor: Locul de Joacă Barbie, Bucătăria Barbie, Living Room-ul 
lui Barbie și Barbie Spa, iar in fiecare week-end intre orele 11:30 -30(in zona restaurantelor) copii se pot intalni cu Printesa Barbie si se pot fotgrafia cu ea urmând ca pozele să le primească pe loc și gratuit.

Sunday / Duminică

I spent the last day of summer in bed, not because I was tired, but because I was incredibly sick, it was a horrible, horrible day :/

Mi-am petrecut ultima zi de vara (calendaristic) in pat, nu pentru ca voiam sa lenevesc ci pentru ca mi-a fost incredibil de rau, cu greu, cu greeeu mi-am revenit spre seara :/


How was your week? :D

 Cum a fost saptamana voastra? :D

You can also follow me on Instagram, I post new photos almost everyday: @missrux :D

Va invit sa ma urmăriti si pe Instagram, postez aproape zilnic poze: @missrux :D

Have a lovely week, many kisses :***

Va doresc o saptamana minunata, v-am pupat :***