Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Noutati de toamna de la Yves Rocher!

21.9.14



Salutare! :D

Sunt sigura ca nu sunt singura care asteapta cu mare nerabdare noutatile la fiecare inceput de sezon. Yves Rocher este un brand pe care am inceput sa-l indragesc recent (undeva pe la jumatatea anului acesta), nu ca as fi avut ceva de obiectat inainte, insa imi era destul de necunoscut. Am descoperit o gramada de produse grozave, despre unele am scris deja, despre unele urmeaza, cert este ca e un brand cu care ma potrivesc :) Am fost foarte incantata cand am vazut care sunt noutatile acestei toamne, asa ca am hotarat sa nu le tin doar pentru mine, sa le impartasesc si cu voi, asa ca haideti sa vedem despre ce este vorba :D

Pentru ingrijirea parului



Pentru ingrijirea tenului:



Un nou parfum cu note florale si lemnoase:



Pentru ingrijirea manilor:



Produse machiaj:



Pe lista mea de dorinte se afla: masca pentru hidratare intensa, se apropie sezonul rece si tenul meu are nevoie de cat mai multa hidratare si 4 dintre cele 6 palete: Brun incansecent, Tradafir delicat, Verde radiant si Gri intesns ♥ Pe lista voastra de dorinte ce produse se afla? :D

Va doresc o duminina superba, v-am pupat :***